ভাৰতৰ ইমূৰৰ পৰা সিমূৰলৈকে নিজৰ নাম জনাজাত কৰা Dhirendra Krishna Sastri যাক ৱাগেশ্বৰ মহাৰাজ হিচাপেও জনাজাত। তেখেতে আধ্যাত্ম ইমান ওপৰলৈ যাবলৈ সক্ষম হৈছে যে দৰবাৰত ভগবানৰ সিদ্ধি লাভ কৰি নিজৰ সিদ্ধিৰ লীলা সকলোকে দেখাই আচৰিত কৰি তুলিছে।
ধীৰেন্দ্ৰনাথ কৃষ্ণ শাস্ত্ৰী, Dhirendra Krishna Sastri Bageswar Dham
ধীৰেন্দ্ৰ কৃষ্ণ শাস্ত্ৰী (জন্ম ৪ জুলাই ১৯৯৬ চনত ধীৰেন্দ্ৰ কৃষ্ণ গাৰ্গ নামেৰে) বাগেশ্বৰ ধাম সৰকাৰ বা মহাৰাজ নামেৰেও পৰিচিত,
সম্পূৰ্ণ নাম শ্ৰী ধীৰেন্দ্ৰ কৃষ্ণ শাস্ত্ৰী গাৰ্গ,
গুৰু শ্ৰী দাতা জী মহাৰাজ সন্ন্যাসী বাবা
ভাষা জনা – হিন্দী, ইংৰাজী, সংস্কৃত, বুণ্ডেলী
পেছা কথক (কথা বাচক), সনাতন ধৰ্ম প্ৰচাৰক
জনাজাত নাম বাগেশ্বৰ ধাম মহাৰাজ।
ধীৰেন্দ্ৰ কৃষ্ণ শাস্ত্ৰী যাক বাগেশ্বৰ ধাম সৰকাৰ বা মহাৰাজ বুলিও জনা যায়, ভাৰতৰ মধ্যপ্ৰদেশৰ ছটাৰপুৰ জিলাৰ ধৰ্মীয় তীৰ্থস্থান বাগেশ্বৰ ধাম সৰকাৰৰ দেৱতা। ছটাৰপুৰৰ বাগেশ্বৰ ধামত গল্প আবৃত্তি শাস্ত্ৰীয়ে। মানসিকতাবাদ ব্যৱহাৰ কৰি মানুহক ছলনা কৰাৰ অভিযোগ শাস্ত্ৰীৰ বিৰুদ্ধে।
বাগেশ্বৰ ধাম সৰকাৰ বা মহাৰাজ, ভাৰতৰ মধ্যপ্ৰদেশৰ ছটাৰপুৰ জিলাৰ ধৰ্মীয় তীৰ্থস্থান বাগেশ্বৰ ধাম সৰকাৰৰ এপিটাফ। ছটাৰপুৰৰ বাগেশ্বৰ ধামত গল্প আবৃত্তি কৰে শাস্ত্ৰীয়ে।
ধীৰেন্দ্ৰ কৃষ্ণ শাস্ত্ৰী কিয় বিখ্যাত (why Dhirendra Krishna Sastri famous)
শাস্ত্ৰী ৰামচৰিতমানস আৰু শিৱ পুৰাণৰ প্ৰচাৰৰ বাবে জনাজাত। তেওঁৰ অনুগামীসকলে সাধনাৰ জৰিয়তে কিছু কাৰিজমাটিক শক্তি লাভ কৰা বুলি দাবী কৰে।
জয়া কিশোৰী
Jaya Kishori, Musical artist
১৯৯৫ চনৰ ১৩ জুলাই (বয়স ২৪ বছৰ; ২০১৯ চনৰ দৰে) বৃহস্পতিবাৰে কলকাতাত ‘জয়া শৰ্মা’ নামেৰে জন্মগ্ৰহণ কৰিছিল জয়া কিশোৰীৰ। তাইৰ ৰাশি ৰাশি কৰ্কট ৰাশি।
প্ৰেৰণাদায়ক বক্তৃতা আৰু ধৰ্মীয় এলবামৰ বাবে বিখ্যাত এগৰাকী ভাৰতীয় সংগীতজ্ঞ আৰু আধ্যাত্মিক বক্তা জয়া কিশোৰী। জনপ্ৰিয়ভাৱে ‘কিশোৰী জী’ আৰু ‘আধুনিক যুগৰ মীৰা’ নামেৰে পৰিচিত।
তেওঁ মাত্ৰ ৭ বছৰ বয়সত কলকাতাৰ নিজৰ স্থানীয়তাত বসন্ত মহোৎসৱৰ সময়ত অনুষ্ঠিত হোৱা সাতসংগত গীত গাইছিল। জয়া কিশোৰীৰ বয়স যেতিয়া ১০ বছৰ আছিল তেতিয়া তেওঁ অকলে “সুন্দৰা কাণ্ড” গাইছিল, যিটো জনসাধাৰণৰ ভাল লগা হৈছিল আৰু ই তেওঁলোকৰ দৃষ্টি আকৰ্ষণ কৰিছিল জয়াৰ প্ৰতি। ২০টাতকৈও অধিক এলবামত কণ্ঠদান কৰিছে ছানীয়ে। তেওঁৰ কিছুমান এলবাম হ’ল ‘শিৱ স্তোত্ৰ,’ ‘সুন্দৰকাণ্ড,’ ‘মেৰে কান্হা কি,’ ‘শ্যাম থাৰো খাতু প্যাৰো,’ ‘দীৱানী মেইন শ্যাম কি,’ আৰু ‘হিটছ অৱ জয়াকিশোৰী।’ ৭ দিনীয়া ‘কথা শ্ৰীমদ্ভাগৱত’ আৰু ৩ দিনীয়া ‘কথা নানি বাই ৰো মায়ৰো’ৰ বাবে পৰিচিত, যিবোৰ আধ্যাত্মিক বক্তৃতা। এনেধৰণৰ ৩৫০টাতকৈও অধিক বক্তৃতা পৰিচালনা কৰিছে।